نرم افزار مهاجر بیان

انتقال سریع و آسان مطالب به blog.ir

«مهاجر» یک نرم افزار رایگان است که از تمام نوشته ها، نظرات و پیوندهای وبلاگ قدیمی کاربر به صورت هوشمند یک فایل پشتیبان تهیه می کند و به صورت خودکار همه آنها را به وبلاگ جدید کاربر در blog.ir منتقل می کند.

سرویس های مرتبط
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نگارش ۲.۳ مهاجر در تاریخ ششم تیر ماه برای علاقه مندان در دسترس قرار گرفت

برای استفاده از این نگارش ،  کافیست که نسخه نصب شده بر روی سیستم خود را اجرا نموده تا «مهاجر» عملیات به روز رسانی را به صورت خودکار انجام دهد.

امکاناتی که در این نگارش به «مهاجر» اضافه می شوند عبارت است از :

  • مهاجرت از پرشین بلاگ
    • انتقال مطالب ، به همراه تنظیمات مربوط به نظرات ، کلمات کلیدی و طبقه بندی موضوعی 
    • انتقال نظرات و تنظیمات مربوطه
    • انتقال صفحه های مستقل

نظرات  (۳)

  • محمدرضا کرمی
  • سلام
    من یک مشکلی دارم نرم افزار رو که باز می کنم بروز رسانی میکنه و بعدش میگه نرم افزار رو دوبار اجرا کنید تا بروز رسانی ها اجرا بشه. هر دفعه که باز میکنم همین پیغام میاد!
    لطفا کمک م کنید ممنون
    پاسخ:
    این مشکل اکنون رفع شده ، لطفا مجددا نرم افزار را اجرا نمایید و با اولین به روز رسانی ، نرم افزار بدون مشکل اجرا خواهد شد.
    سلام
    من میخواستم مطالب رو از میهن بلاگ منتقل کنم و بعد از طریق بلاگ یه خروجی بگیرم برای وردپرس
    ولی مثله اینکه کلا قسمت نسخه پشتیبان در دسترس نیست
    اگه این گزینه رو فعال کنید خیلی عالی میشه
    پاسخ:
    نسخه پشیبان بیان پس از فعال شدن نیز این نیاز شما را برطرف نخواهد کرد و نیاز به برنامه نویسی خواهید داشت.
    این برنامه برا اندروید نیستش؟؟
    پاسخ:
    خیر
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.