نرم افزار مهاجر بیان

انتقال سریع و آسان مطالب به blog.ir

«مهاجر» یک نرم افزار رایگان است که از تمام نوشته ها، نظرات و پیوندهای وبلاگ قدیمی کاربر به صورت هوشمند یک فایل پشتیبان تهیه می کند و به صورت خودکار همه آنها را به وبلاگ جدید کاربر در blog.ir منتقل می کند.

سرویس های مرتبط
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کلید مهاجرت چیست ؟

کلید مهاجرت ، یک کلمه عبور ثانویه است که «مهاجر» بیان ، از آن به جای رمز اصلی حساب استفاده می کند. از مزایای این تکنیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاربران نیازی به استفاده از رمز اصلی حساب خود ندارند ، به عنوان مثال اگر به هر دلیلی می خواهند از روی یک سیستم غیر امن (مانند کافی نت ها یا سایر اماکن عمومی)‌ مهاجرت کنند ، نگران امنیت رمز اصلی خود نباشند . فقط کافیست که کلید را روی یک سیستم امن ساخته و یادداشت کرده باشند.
  • کاربران می توانند بلافاصله بعد از مهاجرت ، این کلید را از طریق پنل حذف کنند.
  • اساسا با این کلید ، نمی توان به پنل وارد شد (این کلید را نمی توان به جای رمز عبور استفاده کرد) و ابزار هایی که از این کلید استفاده می کنند ، امکان اعمال تنظیمات مدیریتی بر روی بلاگ را ندارند.

دریافت کلید مهاجرت

برای دریافت کلید مهاجرت ، کافیست به روش زیر عمل کنید.

ابتدا از طریق سایت اصلی بیان bayan.ir در سرویس بلاگ بیان blog.ir عضو شوید و سپس از منوی مرکز مدیریت بلاگ ،‌ گزینه «امکانات و ابزارها» را انتخاب نمایید، سپس بر روی «مهاجرت» کلیک نمایید.


اکنون صفحه مهاجرت را مشاهده می کنید :

در پایین صفحه ، قسمتی به نام استفاده از نرم افزار وجود دارد :
در پایین این قسمت ، کادر مربوط به کلید مهاجرت وجود دارد. اکنون کافیست بر روی عبارت «ایجاد رمز عبور» کلیک نمایید تا کلید مهاجرت شما تولید شود.

جهت سهولت استفاده ، می توانید بر روی کلید مهاجرت کلیک نمایید تا براحتی آنرا کپی کنید

نظرات  (۱۶)

دقیقا کار این کد چیه؟
  • سید مهدیار حسینی
  • جات اینجاست 3> بیان 
    :))
  • نشریه اندیشه برتر
  • به شرکت بیان تبریک میگم؛ کار بزرگی بود؛
    کاش امکان انتقال دیتا از پشتیبان های سایر وبلاگ ها بصورت آنلاین در پنل های بیان هم تعبیه شود تا کار سهولت یابد.
    راستی بخش «تهیه نسخه پشتیبان» چه وقت فعال میشود؟؟؟
    سلام.لطفا هرچه سریع تر امکان انتقال صفحات جداگانه و کلمات کلیدی و موضوعات را نیز اضافه کنید.با تشکر
    پاسخ:
    در حال حاضر امکان انتقال صفحات جداگانه ، موضوعات و کلمات کلیدی نیز وجود دارد.
    جهت اطلاعات بیشتر ، صفحه «مشخصات نسخه ۲» را مطالعه نمایید.
    چرا وقتی مشخصات رو وارد می کنیم پیام خطا نشون داده میشه؟!!!
    پاسخ:
    معمولا خطا به دلیل اشتباه بودن یکی از اقلام اطلاعاتی وارد شده می باشد. لطفا صحت اطلاعات وارده را بررسی نمایید.
  • محسن حیدری
  • بنده می خواهم برای اولین وارد شوم خطا می دهد در صورتی که مشخصاتم رو درست وارد کردم.
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل به دلیل تغییراتی در سیستم بلاگفا اتفاق می افتد
    در اولین اجرا ، «مهاجر» به صورت خودکار به روز شده و مشکل برطرف خواهد شد.

  • عباس اسماعیل نژاد
  • سلام -نمیدونم چرا میگه خطا ذر احراز هویت،نام کاربری و رمز عبور ....برسی کنید...آخه با همون مشخصات میرم به حساب کاربری خودم توی بلاگفا ولی مهاجرت قبول نمیکنه-چند با چک کردم درست بود نام کاربری و رمز
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل به دلیل تغییراتی در سیستم بلاگفا اتفاق می افتد
    در اولین اجرا ، «مهاجر» به صورت خودکار به روز شده و مشکل برطرف خواهد شد.

  • مجید علیپورمقدم
  • سلام 
    متأسفانه بعد از دو ساعت سر کله زدن ، هنگام انتقال اطلاعت پیغام خطا می ده که 
    «کلمات کلیدی شما زیاد است یا چیزی مثل این
    پاسخ:
    سلام
    این پیام به معنی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می باشد و از آنجا که جهت بهینه سازی موتورهای جستجو ، سیستم بلاگ دارای محدودیت استفاده از کلمات کلیدی می باشد ، چنین پست هایی قابل انتقال نیستند.
    سلام خسته نباشید من تو پرشین بلاگ وبلاگ دارم و میخوام انتقال بدم به بیان،برنامه مهاجرت رو هم نصب کردم تا اونجایی که مطالبم به سرور منتقل میشود رو هم رفتم اما برای بدست آوردن کلید مهاجرت هر چقدر تلاش میکنم به من نشان نمیده و جلوش علامت! میاد لطفا بگین چکار کنم خیلی ناراحتم
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل برطرف شده
    لطفا مجددا تلاش نمایید
    وقتی روی ایجاد رمز عبور کلیک می کنم جوابی نمی گیرم
    پاسخ:
    سلام.
    لطفا مجددا تلاش نمایید
    سلام.
    من برای دریافت این کد مشکل دارم.
    روی گزینه ی ایجاد رمز عبور کلیک می کنم ولی خطا میده:
    http://s3.picofile.com/file/8191679450/Untitled.jpg

    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مجددا تلاش نمایید.
  • هولدن کالفیلد
  • سلام، وقتی روی گزینه ایجاد رمز عبور کلیک میکنم با پیغام درخواست ارسالی نا معتبر است روبرو میشم، میتونم بپرسم این الان به چه دلیلیه و چه جوری حل میشه، از کل جریان مهاجرتم فقط همین مونده!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا راهنمای دریافت کلید مهاجرت را به دقت مطالعه نمایید.
  • مصطفی آخوندی
  • سلام .
    چرا هر چه نام کاربری و کلید مهاجرت را میزنم میگه احراز هویت تایید نشد ؟
    الان باید چیکار کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا راهنمای مهاجر را به دقت مطالعه نمایید.
    در صورتی که موفق به حل این مشکل نشدید ،‌ با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
    لطفا توضیحات بیشتری بدهید
    سلام
    خداقوت
    چرا کلید مهاجرتی که از بلاگ میگیرم رو قبول نمیکنه؟
    پاسخ:
    سلام.
    از پنل مدیریت بلاگ کلید مهاجرت را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. 

  • عرفانه میم
  • سلام من رمز مهاجرت رو کپی میکنم ولی اصلا گزینه پیست فعال نیس ینی اصلا راست کلیک نمیشه. وقتی هم همون رمز رو تایپ میکنم ارور میده چکار باید بکنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    برای پیست کردن می توانید کلید های Ctrl و V را همزمان فشار دهید
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.