نرم افزار مهاجر بیان

انتقال سریع و آسان مطالب به blog.ir

«مهاجر» یک نرم افزار رایگان است که از تمام نوشته ها، نظرات و پیوندهای وبلاگ قدیمی کاربر به صورت هوشمند یک فایل پشتیبان تهیه می کند و به صورت خودکار همه آنها را به وبلاگ جدید کاربر در blog.ir منتقل می کند.

سرویس های مرتبط
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نگارش جدید مهاجر در اختیار عموم قرار گرفت.

در این نگارش ، مهاجرت از بلاگفا مجددا قابل استفاده می باشد.

نکته مهم:

نگارش های قبلی ،‌ قابلیت به روز رسانی به این نگارش را ندارند.

در صورتی که در حال حاضر از نگارش قدیمی مهاجر استفاده می کنید ، لطفا آنرا از رایانه خود حذف نموده و نگارش جدید را از صفحه دانلود دریافت نمایید.

نظرات  (۱۵)

  • عزیزالله توکلی
  • سلام و تشکر فراوان از شما
  • درستان درستان
  • ببخشید کدام صفحه دانلود و کدام نگارش منظور شماست؟! در قسمت دریافت نرم افزار که چیزی برای مهاجرت از بلاگفا وجود ندارد! نوشته اید همه سرویس ها به غیز از بلاگفا!!
  • ریحانه الماسی
  • این صفحه دانلود که نوشتید الان کجاست دقیقا؟ از کجا باید دانلودش کنیم؟

  • خانوم ِ لبخند :)
  • سلام ببخشید .پس این نسخه ی انتقال از بلاگفا کجاست؟ میشه لینک جدید رو بذارین
  • خانوم ِ لبخند :)
  • متاسفانه نرم افزار تون روی ویندوز بالا نمیاد اصلا..نسخه های قبلی درست بود اما این نسخه اصلا کار نمیکنه..ممنون میشیم رسیدگی کنید تا ما بلاخره آرشیو مونو از بلاگفا منتقل کنیم.

    سلم

    نصبش کردم رویس ویندوز7

    اما اجرا نمیشه

    لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ:
    سلام

    لطفا جزئیات ایرادی که وجود دارد را اعلام نمایید.

    سلام مجدد

    من این نرم افزار رو از لینک بالای همین صفحه دانلود کردمو بدون هیچ مشکلی هم برنامه رو نصب کردم،منتها وقتی روی آیکون اون کلیک میکنم تا باز بشه،برنامه لود نمیشه

    فکر کنم نظر قبلی (خانوم ِ لبخند :)) هم مشکل من رو دارن

    برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم باز هم اتفاقی نیفتاد


    بازم ممنون از پاسختون

    پاسخ:
    سلام
    در صورت امکان جزئیات دقیق خطایی که می بینید رو ذکر بفرمایید تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.

    بلاگفا رو توی لیستش نداره !!! ما اشتباه میکنیم یا شما ؟
    پاسخ:
    آخرین نگارش نرم افزار (نگارش ۳) که حدود دو هفته پیش روی سایت قرار گرفته است، از بلاگفا نیز پشتیبانی می کند (گزینه دوم از لیست وبلاگها)
    جهت اطمینان در هنگام دریافت نرم افزار از صفحه مربوطه در بیان باکس ، به عنوان «ابزار مهاجر بیان - نگارش ۳.۰» در بالای صفحه دقت فرمایید
    فایل رو دریافت و نصب کردم. از اینجا: 
    http://bayanbox.ir/info/7179439504575067157/Mohajer

    اما اجرا نشد. وقتی دابل کلیک میکنم یک لحظه لوگوی اجرا باز و سریعا بسته میشه و برنامه لود نمیشه.
    سیستم رو ریست کردم باز هم مشکل حل نشد.

    یه مشکل دیگه هم اینکه امروز صفحات سایت خیلی کند لود می‌شند.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا گزارش خطای نرم افزار را ارسال فرمایید تا کارشناسان فنی مشکل مربوطه را بررسی نمایند.
    (نحوه ارسال داده های مورد نیاز در این مطلب توضیح داده شده)
  • لبخنــــツ ـــد
  • could not find the main class ir/co/bayan/desktop/migration/gui/Runner

    سلام من قبلا براتون نظر گذاشته بودم که نمیتونم نرم افزار رو باز کنم
    موقع اجرا این متن بالا رو نشون میده لطفا راهنماییم کنین
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل برطرف شده و می توانید از صفحه «دریافت مهاجر» نگارش اصلاح شده را دریافت و نصب نمایید.
    جهت توضیحات بیشتر در خصوص ایراد بوجود آمده، لطفا به این مربوطه مراجعه فرمایید.
  • لبخنــــツ ـــد
  • سلام مجدد
    از همون صفحه ای که گفتین دانلود کردم و درست شد اما بازم یه مشکلی هست!!!!!
    اینکه مهاجر مال میهن بلاگ بود نه بلاگفا :((((((
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از مهاجر می توانید از چند سرویس مختلف از جمله میهن بلاگ و بلاگفا ، اطلاعات خود را انتقال دهید.
    کافیست در صفحه ای که وبلاگ خود را تعریف می کنید ، روی منوی کشویی کلیک کرده و به جای میهن بلاگ ، گزینه بلاگفا را انتخاب نمایید
  • لبخنــــツ ـــد
  • سلام
    بلاگفا دوباره مشکل پیدا کرده لطفاامکان مهاجرت از بلاگفا رو فعال کنید
    دیگه نمیخوام مطالبم از بین بره

    من نتونستم از مهاجر استفاده کنم :((((
    سلام. من وبلاگم رو از بلاگفا انتقال دادم. اولا اینکه نظراتم منتقل نشده. مگه قرار نبود نظرات هم منتقل بشه؟
    و دوم اینکه قبل از اینکه بعضی پستهای بلاگفا حذف بشن من از بلاگفا نسخه پشتیبان گرفته بودم و تو مراحل مهاجرت این پیام رو میداد که میتونید از نسخه ی پشتیبان هم مطالب رو انتقال بدید. من نسخه پشتیبانم رو وارد کردم اما هیچ پستی ازش به این بلاگم منتقل نشده. چطور میتونم پستهای نسخه پشتیبان رو وارد بلاگ کنم؟!
    ممنون از شما
    سلام باز شد ولی وقتی نام کاربری و رمز عبور رو وارد میکنم که منتقل شه مینویسه اشتباهه کدوم نام کاربری رو باید وارد کرد؟!نوشته ...blog.ir کدوم نام کاربری رو باید وارد کنم همینی که الان دارم؟!اونو وارد میکنم مینویسه اشتباهه!
  • پاتوق کده
  • سلام خدمت شما 

    نرم افزار بسیار خوب و عالی هست

    لطفا رزبلاگ رو هم اضافه کنید خیلی از رزبلاگی ها دوست دارن بیان به بلاگ بیان ولی امکانشو ندارن و مجبورن که با مشکلات رزبلاگ و قطعی های پی در پی رزبلاگ بسازن و در عذاب باشن

    از شما تقاضا دارم در نرم افزار مهاجر رزبلاگ رو هم اضافه کنید
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.